PoMOC w reklamie

Uważasz, że Twój rynek jest trudny?

Czujesz, że nikt Cię nie dostrzega?

Obawiasz się, jak kryzys wpłynie na obroty Twojej firmy?

Myślisz, żeby zmniejszyć wydatki reklamowe, bo wtedy sporo zaoszczędzisz….

I tak, i nie…

Bo, żeby zaistnieć trzeba systematyczności i konsekwencji. W miejsce, które zwolni Twoja firma w świadomości konsumenta, natychmiast wskoczy konkurencja.

Jakie zatem działania należy podjąć?

Przede wszystkim nie należy, od razu, redukować wydatków promocyjnych, ale przenieść je na te działania, które mocno oddziałują na świadomość wybranych klientów docelowych oraz pozwalają stosunkowo niskim kosztem do nich dotrzeć.

I tu świetnie sprawdzają się upominki reklamowe.

• Od lat docenia je biznes na całym świecie. Systematycznie obserwuje się wzrost sprzedaży artykułów reklamowych. Dopóki będą miały miejsce spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje, dopóty będzie istniała potrzeba ich wspierania.
• Mają ogromną siłę bezpośredniego oddziaływania na klienta. Podarunek wzbudza bowiem w odbiorcy bardzo pozytywne emocje, pomaga skrócić dystans i stwarza atmosferę porozumienia.
• Są jedyną formą reklamy, która ma dla odbiorcy wymierną namacalną wartość. Klienta, którego cieszy upominek łatwiej przekonać, gdyż czuje się wyróżniony i osobiście zobowiązany.
• Artykuł codziennego użytku, z naniesionym firmowym logo, latami przypomina o firmie. I to nie tylko osobie obdarowanej, lecz dziesiątkom a nawet setkom ludzi, którzy widzą logo na zegarze w biurze, czy też na koszulce lub torbie na ulicy.

Jak wybrać najskuteczniejszy upominek reklamowy?

Prosimy wypełnić poniższa ankietę, a my z przyjemnością przygotujemy ofertę odpowiadającą celom planowanej promocji.





TakNie


TakNie




 

 

Zamówienia

Krok 1. Złożenie zapytania
a). Telefonicznie na nr 77 456 60 67, 454 46 73, 454 46 98.
b). Wysyłając e-mail na adres: piuma@piuma.pl
w e-mail’u prosimy podać:

• numery katalogowe produktów wraz z ilościami
• ilość kolorów znakowania
• nazwę firmy
• imię i nazwisko
• adres e-mail’owy
• telefon kontaktowy

Krok 2. Sporządzenie oferty
Pracownik przygotowuje ofertę cenową i przesyła do Państwa e-mail’em.

Krok 3. Wstępna akceptacja oferty
Oczekujemy na Państwa akceptację oferty i przesłanie – w przypadku znakowania – logotypów.

Krok 4. Wizualizacja znakowania
Grafik przygotowuje wizualizację na wybranych przez Państwa artykułach.
Ofertę z wyceną i wizualizacją przesyłamy do Państwa.

Krok 5. Zamówienie
Oczekujemy na zwrotne przesłanie naszej oferty z Państwa akceptacją – zamówieniem. W zamówieniu prosimy o podanie adresu dostawy towaru oraz danych do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, NIP.

Krok 6. Płatność
Przesyłamy do Państwa fakturę proforma do zrealizowania przedpłaty.

Krok 7. Realizacja zamówienia
Po wpływie na nasze konto przedpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia. Termin realizacji: ok. 7 dni.

Krok 8. Dostawa
Wysyłamy zamówiony towar na wskazany adres (spedytor UPS) lub oczekujemy na odbiór osobisty.
Zamówienia powyżej wartości 1000 zł. netto wysyłamy na własny koszt.

Informacje dodatkowe

1. Znakowanie wykonujemy na podstawie otrzymanych od Państwa materiałów. Pliki powinny być przygotowane w programach:
• Corel Draw wersja X5 lub niższa
• Adobe Ilustrator wersja 8.0 lub niższa
• Photoshop wersja CS2 lub niższa
lub w formacie
• Eps wersja 8.0 lub niższa

2. Na życzenie Państwa możemy wykonać znakowanie próbne na zamawianym produkcie. Koszt wykonania próbnego znakowania jest indywidualnie kalkulowany i ponoszony przez Klienta.

3. Dane do przelewu:
• PIUMA REKLAMA Mirosław Krawczyk
ul. Graniczna 2 45-587 Opole
• Nr konta: 95 1090 2138 0000 0001 2086 6389

4. Kredyt kupiecki może być przyznany po zrealizowaniu pierwszego zamówienia i dostarczeniu do PIUMA Reklama dokumentów firmy (wpisu rejestrowego, numeru NIP i REGON).